woensdag 14 augustus 2013

Camille update

Oké, ik geef eerlijk toe: echt opschieten doet het niet........
Maar hier dan toch een update van mijn borduurwerk.
Het is niet dat ik het handwerken nog niet opgepakt heb na deze roerige tijd maar het komt meer omdat ik het best wel druk heb met andere dingen. Er komen regelmatig bestellingen binnen en ik heb nu weer een hele leuke haakopdracht!

Maar zo nu en dan pak ik toch de letterlap op om een paar steekjes te doen. Het is een prima werkje voor in het zonnetje in de tuin.

Ik ga het zeker weten niet af krijgen voor het einde van de maand maar dat ik het wel af ga maken in de weken (misschien maanden) erna dat staat voor mij vast. 

Groetjes en een fijne dag,
Karin

1 opmerking:

  1. Je kan maar één ding tegelijk doen en leuke opdrachten zijn ook belangrijk. Toch ziet het begin van de Camille er al mooi uit. En als het wat later af is, is het toch ook goed. Het belangrijkste is er met plezier aan te werken.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen