maandag 23 juli 2012

Lang geleden

Het is wel erg lang geleden dat ik hier iets heb geschreven.......
De redenen hiervoor zijn gelukkig alleen maar positief. Ik ben namelijk van de afgelopen 5 weken 4 weken op vakantie geweest. Wat een bofkont hè?!?!?!

Eerst ben ik samen met mijn dochter een week naar Parijs geweest. Wat een geweldige stad!

We verbleven op een camping in de buurt van Parijs en konden heel gemakkelijk met de bus en de RER naar de stad. Het was een hele leuke combinatie: stad en kamperen.

Na een weekje thuis ben ik samen met manlief vertrokken naar Corsica. Dit was ons uitzicht vanuit de tent. Helemaal niet slecht toch?

Het weer was geweldig. Terwijl in Nederland de regen met bakken uit de hemel kwam, hadden wij elke dag een stralend zonnetje en ongeveer 32 graden!

Corsica is werkelijk een prachtig eiland. We waren er nu al voor de 4de keer maar ik ben er nog lang niet uitgekeken.

En nu is het "gewone" leven weer begonnen. Vanmiddag weer achter mijn naaimachine. Gelukkig kan ik hem buiten zetten en geniet ik zo toch van het heerlijke weer!

Groetjes, Karin


1 opmerking:

  1. Hoi Karin,
    Ziet er inderdaad niet slecht uit. Mooie foto`s van Corsica zeg. Geniet weer van het gewone leven!!!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen