dinsdag 8 mei 2012

Voorbereidingen braderie

Pffff, druk ,druk , druk.
Op Hemelvaartsdag sta ik op de braderie in Budel-Schoot. Tsja en dan moet je natuurlijk wel zorgen dat je je kraam vol krijgt.

Deze romantisch rozen stof is ze geweldig maar ik heb er helaas niet zoveel meer van. 
Zien jullie het zonlicht dat zo lekker mijn werkkamertje binnenkomt!

Van de laatste meter stof heb ik 2 kussenhoezen, 2 etuis, 2 make-up tasjes en 2 hartjes gemaakt.

Aan de ritsen zit een koordje met pareltjes voor de "finishing touch".

Mocht ik de tasjes of etuis niet verkopen dan weet ik nog wel iemand die ik er blij mee kan maken: mijzelf!

Groetjes, Karin

2 opmerkingen:

  1. Hoi Karin, erg leuk en super romantisch deze creatie`s. Succes met de voorbereidingen en de verkoop. Ik lees het wel op je blog hoe het geweest is. Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er allemaal super uit, ik wens je alvast een goede braderie en veel plezier met hardlopen!

    BeantwoordenVerwijderen