maandag 1 juli 2013

Borduren

Door diverse omstandigheden heb ik lang niets van mij laten horen. Maar nu ben ik er weer en ik ben echt van plan weer regelmatig een bericht te posten. Om een stok achter de deur te hebben, ben ik vandaag ook begonnen aan een nieuw project.

Deze SAL heb ik gevonden bij anneleindesign. Het is een prachtige letterlap en zo iets staat al jaren op mijn to-do-lijstje dus nu moet het er maar eens van komen. 
De komende acht weken zal hier dus een update te zien zijn, net zoals bij alle andere deelnemers.
Ik ga nu eerst even wat klussen doen in huis en dan lekker borduren!
Fijne dag,
Karin


6 opmerkingen:

  1. Leuk Karin... het begin is er... Maar niets moet hè? Vooral genieten van de kruissteekjes...

    Heel veel borduurplezier,
    Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat je ook meedoet.
    Veel plezier bij het borduren.
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes, ik ga er ook mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes. Ik ben inmiddels ook begonnen en op Annelein Design is inmiddels een foto geplaatst.

    Sterkte trouwens en hoop dat je inderdaad wat steekjes kunt maken.

    Groetjes,
    Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hej Karin, zo vind ik je terug via deze SAL. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen