woensdag 23 januari 2013

Gehaakte onderzetters

Ik heb heel lang weinig of geen inspiratie gehad. Heel vervelend want zo ken ik mezelf helemaal niet. Maar geduld blijkt maar weer een schone zaak want langzaam maar zeker begint er weer van alles te borrelen.
De afgelopen dagen heerlijk zitten haken. En kijk, dan ontstaan er opeens hele leuke onderzetters.

Ze zijn gemaakt van katoen dus wasbaar op 30 graden.

De afmeting is 9 cm.

Ik ben er helemaal blij mee. Ze staan intussen in mijn webwinkeltje


Nu snel verder met het volgende project!

Groetjes, 
Karin

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke zeg!
    De kleuren zijn ook erg fijn =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En door je hartelijke REACTIE mocht ik jouw MOOIE BLOG zomaar vinden !
    Nog DANK dat je de tijd nam om op mijn bericht te reageren.

    Wat ben je heerlijk CREATIEF !
    Echt mijn GROTE complimenten.
    En wat een SNOEPJES van onderzetters heb je gemaakt.

    Je schrijft dat je een tijdje geen inspiratie kon vinden,
    wat ben ik blij te zien dat je plots,
    ondanks dat gevoel,
    toch zoiets moois wist te maken !
    Ik hoop VAN HARTE dat de inspiratie weer helemaal op mag bloeien.
    Want dat je een GROOT TALENT hebt op CREATIEF GEBIED heb ik wel mogen proeven op deze MOOIE WEBLOG !

    LIEFS, Suzanne



    BeantwoordenVerwijderen